onsdag, januari 23

Nystart!

Tog bort allt gammalt i bloggen och startar om från början!
Det fanns så mycket gammalt och negativt i de gamla inläggen, saker som inte längre är en del av mitt liv :)...

År 2013! Undrar vad detta året har för överraskningar för mig och mina nära!
Jag vet redan nu att det kommer bli ett bra år för en väldigt kär vän till mig kommer hem igen!
Vi har alltid roligt när hon är här och hälsar på!
Och det gamla tjejgänget kommer vara komplett igen :)...
Sommaren kommer att bli den bästa sommaren ever!
Men dit är det ju vääääldigt långt så ingen idé att sitta och drömma sig bort än!


Idag har vi snö och barnen har fått nya pulkor så dom ska vi ut och åka på idag :)...
Efter det behöver jag göra en rejäl rensning här hemma! Och ber i källarn med julsakerna, för även om jag packat ner dom så står dom kvar i lägenheten ;)...

Well well vi får väl se hur länge jag håller igång med bloggningen denna gången ;)...


Livelovelaugh

Inga kommentarer: